hemma, nu vidare

Kom precis hem ifrån skoaln. Jag måste ha fårr världens bästa schema! Slutar halv elva varje fredag! :)
Nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem, så ska vi sen åka med coco till mantorp och sko på honom sin sin tappsko, sen ska jag kolla om hur polly känns idag. Hoppas verkligen att hon är okej nu! blir g a l e n annars. Att jag jämt ska ha denna oruren med mina hästar..
Ikväll så ska jag dra över sjön till min klasskompis, kommer bli riktigt nice.
fick bli en bild på min fina tävlingsponny, som tyvärr inte finns kvar...♥♥

Kommentarer
Postat av: Tova ♥

Jättefin blogg!

2012-01-14 @ 18:41:39
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/
Postat av: Anonym

som tyvärr finns kvar..? :o

2012-01-16 @ 19:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0