Cocoknäppgök igår

Han var helt galen igår! haha hans namn har verkligen en full betydelse tll honom själv eller vad man ska säga ;)
Han hade tappat 3 brpddar så jag började med att brodda om honom, självklart var det ju grus i alla hålen, så stod i en 40 minuter! men till slut gick det. när jag har sadlat och satt på oss hur mycket reflexer som helt så vi kunde skritta ut en sväng. Det blir ju hur mörkt som helst nu! när jag väl ska hoppa upp så får han värsta sadel krampen och slår ut en massa bocksprång. phu, höll på att få honom över mig två gånger då jag aldrig släppte tyglarna, trotts att mamma står och skrek till mig att släppa honom. ja ibland är han verkligen heltknäpp. Men om han inte skulle vara det så skulle jag ju antadligen inre gilla honom. :)
När jag väl kom upp i sadeln så skulle han som vanligt dumma sig massor i skogen!! jobbigt när det är så mörkt.. Idag ska han dock få sig en riktigt dressyrpass i ridhuset och polly ska få gå ut i skogen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0